Zbor curat

24 aprilie 2008



Cind eram mai tinar si la trup curat
Intr-o noapte floarea mea eu te-am visat
Infloreai fara pacat intr-un pom adevarat
cind eram mai tinar si la trup curat.
Nu stiam ca esti femeie eu barbat
Linga tine cu sfiala m-am culcat
Si dormind eu am visat, tu visind ai lacrimat
Cind eram mai tinar si la trup curat.
E pierduta noaptea aceea de acum
Carnea noastra de-i mai stie al ei parfum
Poamele ce-n pom azi stau gustul carnii tale-l au
Si cad miine toate putrede pe drum.
Fa-l sa fie Doamne sfinte numai om
Pe acel care ne-a ispitit sub pom
Si cind pomul flori va da
Fa sa-i cada carnea grea
Cum cadea-va dupa cintec mina mea.

Ioan Alexandru

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitări pentru această idee!
Nota: 10+

Unknown spunea...

Salutare.E o gresealea .Piesa Zbor curat , e de fapt Amintirea Paradisului si viceversa