Amaraciune, târziu, gara

3 iunie 2008


2 comentarii:

Anonim spunea...

cine e autorul minunatelor versuri?

melissa spunea...

N-am uitat nimic din toate cate ne-a fost dat sa le traim pe-aci.
Am trait cu vrute si nevrute si-am murit cu fiecare zi,
Am tacut atata amar de vreme
Cantecele mi le-am strans de gat cand veneau spasite sa ma cheme
Mi-a fost sila si mi-a fost urat
Simt un fel de.. abur de lumina care parc-ar vrea
si parca nu sa umbreasca partea mea de vina
Care a fost si care e si-acum
Dar de-o vreme simt ca se topeste sila-n deznadejde
Si ma tem de sictirul care ma-nveleste si de lipsa oricarui indemn
Mi-e frica, Doamne c-am ajuns de mult la mijloc si nu stiu
Ce-s? Intrebare sau raspuns?
Sunt mort sau inca mai sunt viu?
Ciudate sunete m-ating
Si-mi lasa urme sangerii,
Ninsorile care ma ning
Sunt prea tarzii, sunt prea tarzii..
Unde-am gresit si ce cuvant de frica mea s-a pribegit?
Si carui dor i-am fost mormant si carui soare asfintit?
Arata-mi calea si ma duc
Fara privirea cea-napoi,
Dar da-mi o lacrima de cuc
Pe-o frunza mica de trifoi,
Sa-mi fie candela pe drum
Sa-mi tie noaptea de urat
Cand nodul spanzura cu fum
Sa-mi cante-ncet atat, atat..
Ciudate sunete m-ating
Si-mi lasa urme sangerii
Ninsorile care ma ning
Sunt prea tarzii, sunt prea tarzii..
Mi-e frica, Doamne c-am ajuns de mult la mijloc si nu stiu
Ce-s? Intrebare sau raspuns?
Sunt mort sau inca mai sunt viu?
Buna dimineata, mama,
Gara-i gara, leru-i ler.
A venit Rapidul de la Iasi,
Nimeni nu ma baga-n seama
Gara-i gara, leru-i ler.
Caror ingeri sufletul mi-l lasi?
Pleaca trenurile, mama
Gara-i gara, leru-i ler
Si se-ntorc de parca n-au plecat.
Eu sunt lacrima si scama
Gara-i gara, leru-i ler,
In blestemu-n care m-ai scaldat.
E bine-n gara ca miroase-a dor
Si a batiste in ‘la revedere’.
Despartirile se nasc si mor
In fum de mici si-n gust amar de bere.
E bine-n gara ca miroase-a dor
Si a batiste in ‘la revedere’,
Despartirile se nasc si mor
In fum de mici si-n gust amar de bere.
Buna dimineata, tata,
Gara-i gara, leru-i ler.
Iar te-ai imbatat si esti viteaz.
Mamii i-a-nflorit azi-nopate,
Gara-i gara, leru-i ler,
Vinetie o pata pe obraji,
N-a mai suferit bataia,
Gara-i gara, leru-i ler.
Am fugit in lume si m-am dus.
Sa te-ajunga, tata, claia
Gara-I gara, leru-i ler
Lacrimilor care mi s-au scurs.
E bine-n gara ca miroase-a dor
Si a batiste in ‘la revedere’,
Despartirile se nasc si mor
In fum de mici si-n gust amar de bere. (2X)
Fa-ma, Doamne, numai fa-ma
Cerc de lacrima pe ochi
Sa ma-ntunec
Si-apoi sa ma luminez ca-ntr-un deochi
Fa-ma fulger peste mare
Sau ma-neaca-ntr-un ulcior
Sa ma soarba o fata mare
Sa se vindece de dor..
Fa-ma lacat, fa-ma cheie
La porti mari, imparatesti
Sau strecoara-ma, idee
Numai sa nu ma gresesti.
Sa ma pui in minte suie
De pretins cugetator,
Ca ma bate noaptea-n cuie
Si ma leaga de picior.
Si de vei veni la mine
Intr-o noapte sa ma vezi
Iti va spune :
‘Acu e bine, Doamne, fa-te ca lucrezi’